    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5ffcc1ab$0$523$65785112@news.neostrada.pl> <rtjj5r$prg$1@gioia.aioe.org>
    <5ffdc2c6$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtkial$pfn$1@gioia.aioe.org>
    <5ffe09cc$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtm66i$kld$1@gioia.aioe.org> <5ffec5a2$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmima$4ml$1@gioia.aioe.org> <5ffed981$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmoq3$132e$1@gioia.aioe.org>
    <5ffef811$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60041fce$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <600446d7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 17 Jan 2021 16:48:17 +0100

    > Bo...? Czyli, jeśli ogłosimy, że protestujemy przeciwko rządowi, to już
    > możemy popełniać przestępstwa i wykroczenia?

    A możesz wymienić te przestępstwa i wykroczenia? Bo z tego co pamiętam
    to głównie to że się ludzie nie rozeszli na kulsonie wezwanie. Przy czy
    kulsony aktywnie to rozejście uniemożliwiały. Do tego stopnia że ludzie
    wystawiali drabiny, żeby sie protestanci ewakuowali przez ich podwórko,
    a część kulsonów się tak wczuła w uniemożliwienie opuszczenia, że
    wtargnęli na teren uczelni w pogoni za rozchodzącymi się demonstrantami.

    Dopóki nie zaczęliście ich bez powodu pałować to żadnych ekscesów nie
    było. Byłem i widziałem, więc nie opowiadaj głupot.

    --
    Shrek