  • Data: 2021-01-17 22:21:30
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż, trudno mi się wypowiadać za Policję.

    A czy ja ci sie kaze wypowiadac za policje?

    > Ani Ty, ani ja nie jesteśmy od tego, by stwierdzać, co ważniejsze.

    Zdrowy rozsadek od tego jest...

    > A skąd ja mam to wiedzieć? Zresztą jeśli chodzi o rowerzystów, to
    > częściej oni wpychają się w przestrzeń mniejsza od metra od
    > samochodu przeciskając na skrzyżowaniach, niż kierujący - ale to
    > moje prywatne doświadczenie.,

    Rowerzysta wjezdzajacy miedzy samochody nie powoduje zagrozenia.
    Poza ty zdaje sie ze ten metr dotyczy wyprzedzania rowerzysty a nie
    przez rowerzyste?
    Ale to tylko w ramach dygresji.
    Chciałem tylko pokazac ze sa tysiace innych wykroczen którymi pies z
    kulawa noga sie nie zajmuje wiec prosze abys nie mydlił nam oczu ze
    policjant widzac człowieka bez maseczki musi wypisac mandat chociaz nie
    jest pewny podstaw prawnych.
    Nie musi tak samo jak nie sciga kazdego innego wykroczenia o jakim wie
    i jakie zauwazy.

    > No nie każdym, bo ja przykładowo nie. Wypowiadaj się za siebie.

    Kazdy poza toba.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.