  • Data: 2021-01-17 17:52:04
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2021 o 16:48, Budzik pisze:

    > To taka odpowiedz zeby coś odpowiedziec jednoczesnie nic nie
    > odpowiadajac?
    > Naprawde nie rozumiesz ze WY to policja jako cała formacja?
    > I od razu odpowiem - tak, ci bohaterowie z protestów robią na twoja
    > opinie, dzis i w przyszłosci.

    Cóż, trudno mi się wypowiadać za Policję.

    > Nie, to znaczy ze jest 100 wazniejszych spraw niz mandatowanie
    > pokojowej demonstracji na podstawie przepisów które byc moze sa byc
    > moze nie sa legitne tylko dlatego ze przeciez mandatowac trzeba a
    > sprawe niech rozsadzi sad.

    Ani Ty, ani ja nie jesteśmy od tego, by stwierdzać, co ważniejsze.

    > Ile wystawiliscie w ostatnim roku mandatów za przeklinanie? (bo to ze
    > przeklinanie jest powszeche nto chyba nie musze cie przekonywac?)> Ile
    wystawiliscie mandatów za wyprzedzanie rowerzysty w odgległosci
    > mniejszej niz metr?

    A skąd ja mam to wiedzieć? Zresztą jeśli chodzi o rowerzystów, to
    częściej oni wpychają się w przestrzeń mniejsza od metra od samochodu
    przeciskając na skrzyżowaniach, niż kierujący - ale to moje prywatne
    doświadczenie.,

    > I kazdy wie ze tutaj nie chodzi o walke z pandemia, nie chodzi o
    > pilnowanie porzadku - chodzi tylko o to zeby pokazac protestujacym ze
    > ich protesty sa niemile widziane.

    No nie każdym, bo ja przykładowo nie. Wypowiadaj się za siebie.

    --
    Robert Tomasik