    From: "Jacek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ja i Lepper
    Date: Wed, 14 Aug 2002 00:41:59 +0200

    > PS. Zdjecie niestety widac tylko na soc.culture.polish.

    A KOGO TO..???!??!??

    "Nigdy nie mów głupiemu, że jest głupi.."

    głupiemy czy wariatowi, co za różnica...
    ..wyłamie się

    Nie rozumiesz człowieku że nie jesteś tu (ani twoje poglądy) mile widziany.
    Miałeś swoje 5 min. każdy już
    wie jakie masz intencje wiec po co przeginasz? Stwórz swoją grupę dyskusyjną
    i wysyłaj tam posty. Jak ktoś będzie miał taką potrzebę to poczyta twoje
    wypociny.
    Masz swoją stronę i zajmij się nią. Umieszczać jej link pod każdym postem w
    nadziei że
    tam ktoś wejdzie (jest beznadziejna). Robisz bajzel z Internetu, narzucasz
    się, wszyscy dobrze robią że cie ignoruja.
    I to jest też moja ostatnia odpowiedz na twoj post. Tak trzymajcie ludzie.

    Jacek