  • Data: 2008-05-04 08:32:42
    Temat: Re: JAk zablokować Masę Krytyczną?
    Od: zly <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 3 May 2008 23:37:16 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > No i co z tego? Procent godzin "szczytu" jest maly w porownaniu
    > z pozostalymi godzinami doby.

    W Warszawie niekoniecznie

    > A na dluzszym dystansie (ja czasem
    > dojezdzam do pracy 18 km) samochod zazwyczaj bedzie szybszy,

    Ja codziennie 17. Od komunikacji szybszy jestem zawsze, od samochodu nie,
    ale to tylko dlatego, ze jade w przeciwnych kierunkach niz wszyscy (rano w
    kierunku tarchomina), a najlepsza trasa dla samochodu jest wtedy torunska
    a tu ciezko zebym dogonil auto jak nie ma korkow

    > a zawsze - bardziej ladowny.

    To fakt, ale nie kazdemu to potrzebne. Ja sie mieszcze w torbe

    Czasem na pewno.

    --
    marcin