  • Data: 2008-05-03 23:37:16
    Temat: Re: JAk zablokować Masę Krytyczną?
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zly <b...@p...fm> napisal:
    > W godzinach szczytu, czyli tedy kiedy sa te korki, polemizowalbym kto jest
    > szybszym pojazdem.

    No i co z tego? Procent godzin "szczytu" jest maly w porownaniu
    z pozostalymi godzinami doby. A na dluzszym dystansie (ja czasem
    dojezdzam do pracy 18 km) samochod zazwyczaj bedzie szybszy,
    a zawsze - bardziej ladowny.

    > A poza godzinami szczytu, dla kogos kto zdal na prawo
    > jazdy, a nie je kupil wyprzedzenie rowerzysty nie powinno
    > sprawiac problemu

    Blad. Nasze drogi sa tak krete, a w miastach odstepy pomiedzy
    skrzyzowaniami tak krotkie, ze czasem rowerzysty nie mozna
    bezpiecznie wyprzedzic nawet przez ponad kilometr.
    Zaznaczam: BEZPIECZNIE.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek