  • Data: 2019-01-25 20:58:34
    Temat: Re: Iwona zginęła spod domu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-01-19 o 00:08, Animka pisze:

    > Nie rozumiem dlaczego ona trzymała ciuchy u koleżanki, sypiała u
    > koleżanki zamiast w domu. Może bała się ojczyma? On ją podobno słyszał
    > pod domem to dlaczego się nie zainteresował i nie wyszedł zaraz z domu
    > zobaczyć co się dzieje.

    Dziś po FaceBook krąży kolejna zajawka z reklamą tej książki i sugestią,
    że ponoć "Policjanci na bulwarze zaczepili nastolatkę". Materiał również
    zaczyna się od linku do książki, a później przytoczony fragment
    jednoznacznie dowodzi, że nic na to nie wskazuje, by zaczepili.
    Przepytali kilka osób, które nic nie wiedzą włącznie ze zbieraczem
    butelek. Wydaje mi się, że ktoś sobie wymyślił taki plan marketingowy
    tej książki.