  • Data: 2003-08-06 08:53:08
    Temat: Re: Interpretacja licencji softwarowej
    Od: diodka <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W internecie jest dostepny darmowy kod uzupelniony zapisem,
    > z ktorego wynika ze mozna go za darmo uzywac i modyfikowac,
    > ale nie mozna go sprzedawac.
    >
    > Zastanawiam sie czy jesli wezme ten kod, spolonizuje, dodam dodatkowe
    > moduly to czy moge sprzedac taka calosc mowiac klientowi, ze placi
    > jedynie za instalacje i dodatkowe moduly a glowny program jest darmowy.
    > Czy to bedzie legalne ?

    jak na moja nieprawnicza wiedze to bedzie zdecydowanie nielegalne....
    mozesz sobie to spolonizowac na wlasny uzytek... jednakze sprzedawanie
    tego to jakbys no nie wiem.. . kupowal danonki w japonii zdzieral
    nalepke ... polonizowal i nowa juz naklejal z napisem danionki ;>>
    jakby nie patrzec produkt nie jest twoj a jedyny wklad to nalepka

    zawsze mozesz napisac swoj program (nie przepisac i nie korzystac z
    funkcji)... majac wglad w kod wiesz o co chodzi w dzialaniu programu i
    wtedy mozesz sprzedawac swoje wlasne dzielo... pod warunkiem ze sam
    wpadniesz na rozwiazania funkcji

    d.