  • Data: 2005-06-17 10:08:07
    Temat: Re: Internet Cafe, nie chce w moim domu, pomocy.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Szendzielorz wrote:

    > Mocno przeginasz z Twoimi opiniami - kobita nie chce w swoim domu
    > bandy rozwrzeszczanych dzieciakow i tyle - rozumie ja doskonale.

    To może także zakazać współlokatorom rozmnażania się? I zapraszania
    gości? Zwłaszcza z dziećmi?

    > Chyba nie byles nigdy w kafejce - napiecie po nerwowym graniu musi
    > jakos zostac rozladowane :)

    Może jak wchodzisz to te kafejki się takie nerwowe robią? ;->

    Albo przez pomyłkę wszedłeś na jakąś imprezkę, zamiast do internetowej
    kafejki? ;)

    > Wolalbym juz tych satanistow goscic.

    A niektórzy wolą owce od dziewcząt... Cóż - tylko współczuć jednym i
    drugim. (że tak pozwolę sobie zacytować imć Sapkowskiego ;) )