  • Data: 2005-06-17 12:09:04
    Temat: Re: Internet Cafe, nie chce w moim domu, pomocy.
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17 cze o godzinie 12:08, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To może także zakazać współlokatorom rozmnażania się? I zapraszania
    > gości? Zwłaszcza z dziećmi?

    Potrafisz dostrzec różnicę pomiędzy klatką schodową/korytarzem dla trzech
    rodzi a klatką schodową/korytarzem dla stada bachorów?

    Wypierd...ym takiego biznesmena z tej nieruchomości - poprzez nękanie
    wszelkimi możliwymi instytucjami, urzędami itp itd.

    > Może jak wchodzisz to te kafejki się takie nerwowe robią? ;->
    >
    > Albo przez pomyłkę wszedłeś na jakąś imprezkę, zamiast do internetowej
    > kafejki? ;)

    Oczywiście - skoro budynek jest wielorodzinny - nie jest to miejsce do
    prowadzenia publicznej działalności gospodarczej.

    > A niektórzy wolą owce od dziewcząt... Cóż - tylko współczuć jednym i
    > drugim. (że tak pozwolę sobie zacytować imć Sapkowskiego ;) )

    Ja wole pomarańcze - a tY pewnie skarpetki wąchać.

    --
    Herbi
    17-06-2005 14:09:02