  • Data: 2005-06-17 11:53:51
    Temat: Re: Internet Cafe, nie chce w moim domu, pomocy.
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zadalam grzeczne pytanie i liczylam na fachowa porade. Wydaje mi się ze
    > nie ma
    > znaczenia czy kafejka sie komus podoba czy nie, chodzi o to czy sasiad
    > moze
    > otworzyc biznes ( w tym wypadku internet cafe )bez zgody wspolwlasciceli
    > budynku i tyle w tym temacie.

    Wszystko zależy od tego jak ta kafejka wygląda, czy np. znajduje się u
    Ciebie w sypialni czy w kuchni, wtedy bez Twojej zgody otworzyć jej nie
    można, tylko po co ktoś miałby ją tam otwierać, natomiast jeżeli jest w
    odrębnym pomieszczeniu to wg mnie mieści się w granicach zwykłego zarządu i
    Twoja zgoda nie jest potrzebna. Jeżeli jednak uważasz, że kafejka Ci
    przeszkadza pogadaj z zięciem, żeby maksymalnie "odgrodził" kafejkę od
    Twojego pomieszczenia mieszkalnego, jeżeli nie to raczej licz się z
    możliwością zbycia udziału.