  • Data: 2006-03-24 06:08:43
    Temat: Re: Instrukcja obsługi w obcym języku
    Od: leon <L...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obowiązek dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim wraz z
    > _każdym_
    > towarem, który w instrukcje jest wyposażony uważam za idiotyzm, ale
    > tymczasem tak jest.
    powiedz to np uzytkownikowi nowej lodowki , ktory przez niewiedze nie chce
    stracic gwarancji.
    roznego rodzaju sprzet jest zbyt drogi i czesto skomplikowny aby radzic
    sobie na "czuja"
    A nie kazdy zna angielski techniczy w stopniu wystarczajacym do pelnej
    obslugi.

    mnie np wkurza brak pelnej polskiej instrucji do plyt glownych. 4
    Stronicowa z rysunkami
    "tak zamontuj pamiec a tak podlacz dysk" jest niewystarczajaca.

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka