    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Inpost
    Date: Fri, 9 Jan 2015 02:16:15 +0100

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > To przestępsto ścigane z urzędu - w sumie Policja w tym wypadku powinna z
    > urzędu wszcząć postępowanie.
    > ---> Zdziwiłbym się. Podejrzewam, że nawet zgłoszenia nie będą chcieli
    > przyjąć.

    A możesz szerzej napisać, czym ów brakchęci będzie się objawiał? Bocdo
    zasady, to na postanowienie oodmowie wszczęcia postępowania zażąlenie
    przysługuje. Ale nie wiem, czyo to Cichodzi.
    ---
    Mnie jeszcze o nic nie chodzi, ale jakieś dziwne pytania zadajesz. Jest
    powszechnie znanym niechęć policji do przyjmowania zgłoszeń. Zniechęca to
    skutecznie zwykłych ludzi, którzy nie mają tyle czasu co Ty ani nikt im za
    to nie płaci ani cokolwiek innego co uzasadniałoby walkę z tym.

    > Co awizo lub nie ma wspólnego z odmową wydania przesyłki?
    > ---
    > To, że oba prowadzą do niemożliwości odebrania przesyłki.
    Ale tylko odmowa jej wydania jest przestęstwem. Brak awiza spowoduje, że po
    przesyłkę nie przyjdziesz.
    ---
    No właśnie. Nie przyjdę a sąd uzna przesyłkę za doręczoną, czyli wadliwe
    doręczenie zastępcze, które nim wyprostujesz to Cię komornik może już
    zlicytować.