  • Data: 2015-01-10 18:05:39
    Temat: Re: Inpost
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:m8pq41$9c6$1@mx1.internetia.pl...

    > ---
    > No i widzisz pierdoły wypisujesz. Nie chodziło o wystawienie mandatu
    > tylko o wykrycie sprawcy wykroczenia.

    Zajrzyj do Kodeksu Wykroczeń - art. 1 oraz Kodeksu Postępowań w Sprawach o
    Wykroczenie - tak okolice art. 27 :-) A jeśli już nabierzesz przekonania,
    że naruszono Twoje porawa, to art. 56a kpow.

    > Zostało to wyraźnie im przekazane a powinni sami rozumieć po co są. Mimo
    > tego sprawy nie podjęli.

    No i właśnie wiedzą.

    > Zgłoszenie na straż przebiegło tak, że przedstawiłem sprawę na co pani
    > tylko zapytała się "czy wie pan, że będzie pan musiał ten gruz
    > uprzątnąć?". Nie miała nic innego do powiedzenia mimo, że znowu jasno
    > przekazałem, że chodzi mi o ukaranie tego, co ten gruz wyrzucił, czyli że
    > trzeba się pofatygować i go poszukać.

    A były jakieś dane pozwalajace na jego ustalenie? Pytam, bo postępwoanie o
    wykroczenie ma swoje ograniczenia. trudno wszczynać postępwoanie o każdy
    leżacy na ulicy pet, choć wiadomo, że rzucajacy wykroczenie popełnił. Nie
    próbuj sparwy sprowadzać do paranoi.

    > BANDA OBIBOKÓW

    > ---
    > No i o czym Ty teraz piszesz ? Ja o wadach postępowań wynikających z
    > działania operatora pocztowego czym moim zdaniem powinien zająć się
    > odpowiedni urząd. Bo sprawa nie dotyczy dwu moich niedostarczonych
    > przesyłek a tysięcy (i to chyba setek tysięcy), które sądy powierzają do
    > dostarczenia stronom postępowań. To jest nie tylko wina tego operatora
    > ale i sądów, że wiedząc o takich problemach nadal to robią.
    Nie da się całego świata naprawić, natomiast można spróbować troszkę
    poprawić jego fragmencik. Złóż zawiadomienie o znanym Ci przestępstwie, a
    nie pisz o nieprawościach tego sprawa. Policja może dążyc do ukarania tej
    kobiety z Inpostu. Całego systemu nie naprawi.