  • Data: 2010-08-04 15:57:11
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Czytaj uważnie cały wątek, to nie będę robił takich uwag.

    ok, klade sie na ziemie i bedziemy dyskutwac na takim poziomie?
    w ktrorym miejscu masz wrazenie, ze nie czytam dokładnie?

    > WKF - chyba można odpowiadać na wybrane kwestie, jak sądzisz?
    > Czy może jak na przesłuchaniu?

    ale odpowiadasz na wyrwane z kontekstu zdaie, tkroe samo w sobie nie jest
    tym o co pytam...

    > Wierzę, gdyż jest bardzo mocny i prawdziwy. Ciężko mu zaprzeczyć,
    > równie ciężko z nim polemizować.
    > Ale z tym opadaniem rąk to trzeba uważać, bo one się od tego
    > wydłużają, w końcu wloką się po ziemi i wygląda się jak orangutan. :D

    no wlasnie, sam sie smiejesz ze swojego argumentu.
    Ty jestes z tych co o zgwałconej mowi: po co tam szła? I jeszcze w takiej
    sukience... ?

    > A nie mógłbyś wymyślić coś swojego?
    > Weź chociaż spróbuj, co?

    odpowiedzi moje. Tylko staram sie dopasowac do twojego stylu - coby łatwiej
    ci było.

    > Przecież ani razu jeszcze tej swojej tajemnicy nie zdradziłeś.

    odpowiadajac w twoim tonie: to moze czytaj uwaznie?

    > Skąd to pytanie?

    > Kiedy przepis jest dobry?

    Kiedy spełnia swoja role.
    Np. w tym przypadku, kiedy zamiast ograniczac prcowników i pracodawców (z
    czym ja sie spotykam i z czym spotkały sie osoby, ktorep isały o omijaniu
    tegoz przepisu) daje potrzebną ochronę pracownikom (nie ochrone ogolnie,
    tylko potrzebna ochrone)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."