  • Data: 2010-08-04 16:26:27
    Temat: Re: Ilo?? nadgodzin
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aaa, rozumiem. To się nazywa "o niskim współczynniku zastępowalności".

    latwiej jest dac pracownikowi 2h nadgodzin niz zatrudnic kogos na 2h.

    W praktyce nie da sie zatrudnic pracownika na 2h ze wzgledu na nieoplacalosc
    takiego czynu. Czas dojazdu i powrotu z pracy bedzie wysoki (dla
    pracownika), miejsce pracy kosztuje (chodzi mi o ubranie, komputer,
    narzedzia cokolwiek).

    Pracownikowi moze sie po prostu nie oplacac jechac do jakiejs pracy na 2h.
    Ponadto za wynagrodzenie za 2h pracy on nie przezyje wiec co ma pracowac
    najpierw u kogos 8h zeby pozniej brac jeszcze u kogos 2h ? To chyba lepiej
    zeby bral te 2h u swojego pracodawcy. Nie musi jechac, nie traci czasu, a
    jednak ma dodatkowa kase

    Icek