  • Data: 2010-08-04 11:14:08
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-08-2010 12:57, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > ale ja nie mowie o tym, co uwaza pracodawca, tylko co uwaza pracownik.
    > Niektorzy chetnie porpacuja dłuże - dlaczego im tego zabraniac?

    Niedawno napomknęłam, ze może kogoś jeszcze trzebaby zatrudnić, bo
    zaczynamy robić bokami. To dziewczyny, że wcale nie trzeba, one chętnie
    popracują dłużej, i w soboty (wiedzą ile dostaną za to ekstra).

    Może w świecie idealnym pracownik zarabia w 8 godzin tyle, że więcej mu
    nie trzeba a pracodawcę na to stać.

    W prawdziwym większość ludzi chętnie sobie dorobi. I to niezależnie od
    tego, ile zarabiają w standardzie.

    Na tej liście co jakiś czas zjawia się jakiś poszkodowany faktem, że
    pracodawca zabrania mu pracować na drugi etat i każe "wypoczywać" po 8
    godzinach pracy, a on by sobie jeszcze drugie tyle poharował.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813