  • Data: 2010-08-04 12:02:04
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:04082010.3600C5B2@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > tak to jest, jak sie tnie wypowiedz na pol i probuje odpowiedziec na
    > jedn o wyrwane z kontekstu zdanie...
    Czytaj uważnie cały wątek, to nie będę robił takich uwag.
    WKF - chyba można odpowiadać na wybrane kwestie, jak sądzisz?
    Czy może jak na przesłuchaniu?

    > opadaja rece jak słszy sie argument: czy jest obowiazek bycia
    > pracodawca...
    Wierzę, gdyż jest bardzo mocny i prawdziwy. Ciężko mu zaprzeczyć, równie
    ciężko z nim polemizować.
    Ale z tym opadaniem rąk to trzeba uważać, bo one się od tego wydłużają, w
    końcu wloką się po ziemi i wygląda się jak orangutan. :D

    > odpowiadajac w twoim tonie
    A nie mógłbyś wymyślić coś swojego?
    Weź chociaż spróbuj, co?

    > - trzeci raz nie chce mi sie powtarzac.
    Przecież ani razu jeszcze tej swojej tajemnicy nie zdradziłeś.

    > BTW uwazasz, ze wszystko powinno byc unormowane przepisami?
    Skąd to pytanie?

    > Uwazasz, ze ten przepis jest dobry?
    Kiedy przepis jest dobry?

    --