  • Data: 2010-08-03 20:09:11
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (03.08.2010 21:25), Krzysztof wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > Faktycznie, zbyt delikatnie to wyraziłem. Raczej nienormalne :)
    > W każdym razie ja nie widzę żadnego sensownego uzasadnienia dla takiego
    > postępowania.

    Sensowne uzasadnienie jest bardzo proste. Jeżeli pracownik godzi się na
    takie "nadgodziny" dzisiaj, a pokłóci się z pracodawcą zanim sie
    nadgodziny przedawnią, można uzyskać trochę kasy i można zrobić kuku
    pracodawcy.

    Wszystko zależy od tego jak duże ssanie na kasę ma pracownik i/lub jak
    bardzo mu pracodawca nadepnął na odcisk.

    No i od tego co może udowodnić.

    p. m.