  • Data: 2010-08-03 20:13:54
    Temat: Re: Ilosc nadgodzin
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@l...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To niech zawrze z pracownikiem umowę o dzieło lub zlecenie.

    aha, czyli te same zadania, tylko inaczej nazwana umowa...
    hmm - a wiesz, ze wazny jest charakter umowy a nie jej nazwa na papierze?

    > Sens jest taki, żeby nie było nadużycia w postaci zmuszania
    > pracowników do brania nadgodzin ponad limit. To po prostu ochrona
    > pracownika. Tak samo jest np. z urlopami. Jest zapis, że przynajmniej
    > 2 tygodnie mają być jednym ciągiem. Po kija? Może ktoś nie lubi takich
    > długich wakacji? Ale gdyby tego zapisu nie było, to większość
    > pracodawców być może nie udzielałaby normalnych urlopów, tylko
    > kilkanaście razy w roku po 2-3 dni. A to z kolei stałoby w
    > sprzeczności z prawem pracownika do długotrwałego odpoczynku.

    Sa przepisy ktore maja sens a sa takie w ktorych sensu nie widze.
    Dokłądnie takie zestawienie zrobilismy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo