    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 15 Feb 2011 18:10:47 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Ile wyniesie odszkodowanie ? :)

    On Sat, 12 Feb 2011, Robert Tomasik wrote:

    > Wlascicielem programu nadal jest jego autor.

    Jest.

    > Uzytkownik moze przechowywac kopie tylko za jego zgoda.

    Wskaż przepis proszę.
    Ten i TYLKO TEN cytat z Twojego postu pozwalam sobie podważyć,
    proszę o nie unikanie stanowiska metodą wybrania sobie innego
    celu dyskusji ;)

    > Z uplywem licencji zgody nie masz, czyli kopie masz nielegalnie.

    j.w.

    > Nie jest przestepstwem w tym wypadku nabycie - bo nabyles
    > legalnie

    O, i na to przepis znam (penalizujący). Ty też i większość
    grupowiczów takoż, więc możemy sobie odpuścić.

    > jakiekolwiek przeinstalwoanie powoduje, ze dochodzi do zwielokrotnienia
    > bezlicencyjnego na dysk, co jest przestestwem.

    A tu być może dałoby się sprawę "ugryźć", nie będę się czepiał.

    Ba, znam teorię, albo jak kto woli, "ścieżkę prawną", prowadzącą do
    wniosku że każde użycie da się tak "ugryźć", ale nie, nie napiszę
    żeby flejm się nie rozczłonkował ;)
    Pic w tym, że jak program ma deinstalator, to po przyjęciu tezy
    jak wyżej i po upływie "czasu licencji" nie wolno mi go użyć :P
    No więc leży sobie... bo musi. Systemu reinstalował nie będę :|

    pzdr, Gotfryd