  • Data: 2012-05-12 12:19:10
    Temat: Re: Identyczne imiona dzieci
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.05.2012 11:03, Andrzej Lawa pisze:

    > Z dostarczaniem internetu też nigdy nie miałeś nic wspólnego?

    No owszem, korzystam. Ale nie jest to imienne. Moja żona korzysta, jak
    kolega przyjdzie to korzysta... Nie wiem, może mam małym druczkiem w
    umowie, że tylko mi wolno, ale jakoś się tym nie przejmuję.

    > A co, jeśli wszyscy klienci danego dostawcy internetu będą chcieli
    > jednocześnie ściągać różne dane z sieci z dostępną dla nich pełną
    > prędkością?

    Tylko, że w tym przypadku można mieć albo zagwarantowany ten CIR czy jak
    to się nazywa albo dostajesz tak naprawdę łącze o MAKSYMALNEJ
    przepustowości X, a nie GWARANTOWANEJ. I jak łącza się zapychają, to
    nadal możesz korzystać, tylko wolniej.

    No i widzę pewną różnicę jakościową pomiędzy ,,ojej, zapłaciłem 50zł za
    internet, a mi wolniej ciągnie'' od ,,ojej, zapłaciłem 3 pensje za lot i
    nie polecę, bo miejsc brak''.

    > No to poszukaj takiej oferty, tylko wtedy będziesz musiał więcej
    > zapłacić, jeśli faktycznie polecisz. Coś za coś.

    No OK, nigdy nie latałem, więc nie wiem. Mówisz, że ta loteria jest
    zapisana jawnie i kupując bilet jestem informowany, że mogę się nie
    załapać na lot?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek