  • Data: 2012-05-12 11:03:16
    Temat: Re: Identyczne imiona dzieci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy niczym nie leciałem i faktycznie pierwszy raz słyszę te określenie.

    Z dostarczaniem internetu też nigdy nie miałeś nic wspólnego?

    > Bosko, czyli sprzedaje coś, czego nie ma i z kasy jednych funduje loty
    > innym. Normalnie czad... I ty mówisz, że to jest normalne?
    >
    > A co, jak jednak wszyscy będą chcieli polecieć?

    A co, jeśli wszyscy klienci danego dostawcy internetu będą chcieli
    jednocześnie ściągać różne dane z sieci z dostępną dla nich pełną
    prędkością?

    > Wg mnie bilet powinien kosztować tyle ile kosztuje lot. A jak rezygnuję,
    > to powinienem móc oddać bilet i odzyskać kasę, chyba że nikt w to
    > miejsce się nie zgłosi. To tak jak z wakacjami. Zarezerwowałem w zeszłym
    > roku wakacje i zachorowałem. Zaliczka przepadła, bo nikt się nie zgłosił
    > na moje miejsce. Ale jakby się zgłosił, to by mi zwrócono kasę, bo co im
    > za różnica czy ja zamieszkam czy Kowalscy.

    No to poszukaj takiej oferty, tylko wtedy będziesz musiał więcej
    zapłacić, jeśli faktycznie polecisz. Coś za coś.

    > Stosując twoją technikę, to mogłoby się okazać, że przyjeżdżam na
    > wczasy, a tu miejsc brak, bo Ośrodek założył, że nie wszyscy przyjadą i
    > sprzedał nadkomplet.

    To nie jest "jego" technika.