  • Data: 2012-05-19 10:02:29
    Temat: Re: Identyczne imiona dzieci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 May 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie miał.

    A to nie mam pytań.

    > Generalnie komunikacja miejska robi wszystko, żeby z niej nie korzystać.

    Problem w GOP jest trochę inny niż w reszcie kraju, ze względu na
    "posrednika" (KZK).
    Nie da się ukryć, że Twój opis jakos mało mnie dziwi.

    > Dla mnie fajne jest tak, jak w PKS... Kasa fiszkalna,

    Fakt, ale faktem jest również że "miejscy" działajacy na tej zasadzie
    daleko by nie ujechali.
    Oczywiscie prowizja od biletu sprzedawanego w pojezdzie (w znaczeniu,
    że drożej niż w przesprzedaży) ten problem by rozwiazała, tak jak
    wspomniałes.

    pzdr, Gotfryd