  • Data: 2012-05-15 13:43:55
    Temat: Re: Identyczne imiona dzieci
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No wykiwania, jak wykiwania. W przypadku biletu miesięcznego na
    > autobus etc. owszem. Ale w przypadku biletu lotniczego, to już akurat
    > kontrahent kiwa mnie, jeśli sprzedaje bilet, którego nie mogę nikomu
    > odsprzedać. W końcu przewoźnikowi powinno być jedno, czy leci Gotfryd
    > czy Przemek. A skoro robi takie durne ograniczenia, to niech się
    > martwi.

    przewoźnicy lotniczy straszliwie kombinują aby nie stracić. Dlatego maja
    kosmicznie skomplikowane procedury ustalania cen za bilety w funkcji tego
    kto kiedy na ile i gdzie kupuje miejsca. Dodajmy do tego lekki overbooking
    przy rezerwacjach.

    gdyby zamian była prosta to całe stada by kupowały bilety gdy sa tanie a
    potem przed samym odlotem odsprzedały z dużym zyskiem osobom którym zależy
    na przelocie. A na spieszących sie chcą zarabiać przewoźnicy, dlatego takie
    upierdliwe procedury i często dodatkowe koszty przy zamiania okaziciela
    biletow