  • Data: 2012-05-19 08:45:53
    Temat: Re: Identyczne imiona dzieci
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kierowca nie miał,

    Nie miał. Za moich czasów licealnych u kierowcy było drożej o 50gr czy
    tam 1zł i kierowca brał ten naddatek. Więc mieli. Potem zlikwidowano
    prowizję dla kierowców i oni notorycznie nie mają teraz biletów, bo nie
    opłaca im się mieć.

    Generalnie komunikacja miejska robi wszystko, żeby z niej nie korzystać.

    Pamiętam jak uczniowie nasi mieli problem, bo 720 (którym jeździ gros
    uczniów) odjeżdżał równo z dzwonkiem. Pisaliśmy do KZK o przesunięcie 10
    minut busów na później. Odmówili. Więc od nowego roku szkolnego
    skróciliśmy przerwy i nasi uczniowie zaczęli kończyć 10 minut wcześniej.
    I wiesz co zrobił KZK GOP? Przesunął 720 o bodajże 10 minut wcześniej i
    znów się zrównało z przerwą.

    > (u kierowcy sa tylko bilety "dalekiego zasięgu",

    A właśnie, że nie. Bo właśnie raz mi się udało załapać na to, że miał
    właśnie takie najtańsze i kazał mi jechać na tych najtańszych. Pewnie
    kara i tak mi się należała, ale skoro kierowiec się zgodził, to
    jechałem. W omawianym przypadku jednak się nie zgodził i drałowałem pieszo.

    Dla mnie fajne jest tak, jak w PKS... Kasa fiszkalna, mówisz co chcesz,
    nabija i już. Nie musi mieć żadnych druczków i zawsze bilety ma.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek