  • Data: 2021-02-19 07:09:38
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-02-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie tak. Możliwość małżeństwa przez możliwość stworznia rodziny
    > potomstwem spłodzonym w tym małżeństwe, a przywyleje jako skutek
    > obowiązków które małżeństwo nakłada.

    No ale pisałeś wcześniej o potencjalnej płodności. Ale ok, to teraz
    proszę zracjonalizuj potrzebę uprzywilejowania prawnego związków opartych
    na małżeńskim spłodzeniu w odróżnieniu od spłodzenia pozamałżenskiego.

    > Pojedyncza lesbijaka, pojedynczy hetero też. A jednak nikt nie postuluje
    > małżeństw jednoosobowych. Teraz rozumiesz?

    Nie, bo to fizycznie niewykonalne to co tu postulować. Naomiast dla n>2
    postulował już JF, a i ja zasadniczo nie mam jakiś oporów. Co tam komu
    odpowiada, choć n>1 teściowych zwykle może być czynnikiem
    odstraszającym.

    --
    Marcin