  • Data: 2021-02-20 01:54:27
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-02-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wiem jakich nie dostarczają. Wzorca rodziców obydwu płci. Skąd wiem - no
    > zgadnij;)

    Z przekonania że get to taki dziwny mężczyzna a lesbijka to taka dziwna
    kobieta.

    > Znaczy twierdzisz, że któryś z tych gejów dostarcza prawidłowego wzorca
    > matki? No jakby to tentego....

    Dlaczego nie, np. w zakresie emocjonalnym? Te wzorce, ktorych nie chcesz
    wymienić, często sprowadzają się np. do tego, że matka jest osobą ciepłą
    (nomen omen), pokazującą uczucia, wybaczającą, a ojciec jest szorstki,
    stanowczy, nie pokazujący i okazujący uczuć.

    --
    Marcin