  • Data: 2021-02-20 01:44:09
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-02-19, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dlatego pisalem o gejach.
    > Oni sobie dziecka nie urodza :-)

    Są inne sposoby, które były wymieniane, zresztą nawet jeśli zgodzimy
    się, że geje mają tu pod górkę, to i tak lesbijki są przy kryterium
    rozrodczosci mocno poskodowane.

    > Tylko jak - przeciez pedofil nie przyzna sie, ze jest pedofilem.

    Rodzica to pewnie prosto się nie da.

    > Ale to juz za pozno.

    Zasadniczo chyba inaczej się nie da. Zawsze jest jakieś ryzyko, czy dla
    pedofili, czy dla innych przestępstw.

    > No i ... dzieci "zwyklych malzenstw" tez otoczyc taka opieka ?

    Byłoby to raczej niewykonalne. Możnaby argumentować, że biologiczni
    rodzice są z większym prawdopodobienstwem uwarunkowani, aby nie krzywdzić
    własnego potomstwa, ale nie wiem ile taki argument jest warty.

    --
    Marcin