  • Data: 2021-02-19 18:38:49
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale pisałeś wcześniej o potencjalnej płodności. Ale ok, to teraz
    > proszę zracjonalizuj potrzebę uprzywilejowania prawnego związków opartych
    > na małżeńskim spłodzeniu

    Nie ma takiej bezwględnej potrzeby. Po prostu uprzywilejowano z jakiegoś
    powodu i tyle.

    > Nie, bo to fizycznie niewykonalne to co tu postulować.

    Co jest fizycznie niewykonalne? Pojedyncza lesbijka nie może wychować
    dziecka, czy zajść w ciążę?

    Pojedyncza silna i niezależna kobieta z kotem też może zarówno zajść w
    ciążę jak i wychować potomstwo. No ale nikt nie proponuje z tego powodu
    uznania jej małżeństwa z kotem. Teraz jaśniej?

    --
    Shrek