  • Data: 2021-02-19 01:22:15
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-02-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dobra - jak już pisałem dsykusja robi się filozoficzna - raczej się nie
    > dogadamy. Powszechnie uważa się że do prawidłowego rozwoju dziecka
    > najlepiej jest jak posiada ono rodziców różnych płci.

    > https://oko.press/rekordowe-poparcie-dla-zwiazkow-pa
    rtnerskich-i-rownosci-malzenskiej-sondaz/

    > "Tylko zgoda na adopcję dzieci jest podobnie niska jak dotychczas (18
    > proc. na ,,tak", 77 proc. ,,nie")."
    >
    > NIe wydaje mnie się.

    Ze tak dużo? Tak mało?

    https://en.wikipedia.org/wiki/Same-sex_marriage
    Tabelka na samym dole.

    Albo źródło:
    https://ec.europa.eu/commfrontoffice/publicopinion/i
    ndex.cfm/ResultDoc/download/DocumentKy/87771

    Tu jest jeszcze ciekawiej bo za takimi samymi prawami opowiada się już
    większość, ale za małżeństwem jeszcze mniejszość. Pewnie ta większość
    myśli, że rózne prawa to nie zabijać ich na ulicach.

    > Przecież ci pisałem - ja uważam że obydwa wzorce są potrzebne, ty że w
    > sumie wzorzec faceta robiącego za mamę też jest dobry:P No tu się po
    > prostu nie porozumiemy.

    Ale jakoś nie chcesz powiedzieć co to są dla Ciebie te wzorce.

    --
    Marcin