  • Data: 2021-02-18 18:31:24
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A konkretnie? Jakie to problemy? Walisz ogólnikami powtarzając w
    > kółko te same tezy bez argumentów na ich poparcie.

    Dobra - jak już pisałem dsykusja robi się filozoficzna - raczej się nie
    dogadamy. Powszechnie uważa się że do prawidłowego rozwoju dziecka
    najlepiej jest jak posiada ono rodziców różnych płci.

    > Google tak twierdzi za Wikipedią.

    https://oko.press/rekordowe-poparcie-dla-zwiazkow-pa
    rtnerskich-i-rownosci-malzenskiej-sondaz/

    "Tylko zgoda na adopcję dzieci jest podobnie niska jak dotychczas (18
    proc. na ,,tak", 77 proc. ,,nie")."

    NIe wydaje mnie się.

    > Wierzę, ale możemy spróbować pouzasadniać to czy owo i zobaczyć co nam
    > wyjdzie :)

    Przecież ci pisałem - ja uważam że obydwa wzorce są potrzebne, ty że w
    sumie wzorzec faceta robiącego za mamę też jest dobry:P No tu się po
    prostu nie porozumiemy.

    --
    Shrek