    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: I kolejny...
    <602ba3a1$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <2BOWH.154576$mnza.130678@fx42.ams1>
    <602bbd2b$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <6dZWH.154604$mnza.96255@fx42.ams1>
    <602cae4d$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 18 Feb 2021 00:50:21 GMT

    On 2021-02-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bezpłodności nie. Problemy z wychowaniem potomstwa przez biologicznych
    > rodziców - raczej tak.

    Jakie, które byłyby klarownie bardziej znaczące niż co się dzieje w
    parach hetero, które skorzystały z surogatki / banku spermy?

    > No to zmieńcie;) Na razie większośc uznaje, że tak jest dobrze.

    41% vs 54% (2019) i pewnie się pogorszy dzięki pisowskiej szujni.

    > Może, ale jakby się nie starali wzorca damskiego w tej parze nie ma. A
    > nawet lepiej jak nie będą się starali udawać przed dzieckiem że jedno z
    > nich to mama.

    Wzorzec damski to odpowiednie deficyty i nadmiary w trzeciorzędowych
    cechach płciowych?

    > Za daleko nasze rozważania idą. Nie chciałbym napisać, że moim zdaniem
    > damski tata, to jednak słaby wzoarzeć. No dobra - napisałem;)

    No ale o co konkretnie chodzi? Nie bój się napisać siusiak :)

    > OMG... Naprawdę?

    Naprawdę. Mam wrażenie, że przez wzorce rozumiesz głownie role
    społeczne. JF uważa, że geje nie wędkują. To cos po tej lini? Ja bym się
    ewentualnie zastanawiał nad wychowaniem emocjonalnym jako pochodną
    biologii, ale wtedy musiałbyś wykazac, że para gejów to emecjonalni
    samce, a para kobiet samice, a nie jestm przekonany czy to takie
    oczywiste, choć po prawdzie nie wiem.

    > Doświadczenie pokazało, że niespecjalnie.

    Manifestowali bezdupowo parę lat i nikt nie zauważył?

    > Jakby biedroń nie był rozpoznawalnym politykiem, to jego poparcie nie
    > miałoby znaczenia, bo nikt by go nie znał.

    No ale jakby latał jako uznany gej z goła dupą vs jakby nie latał to
    powinien się jakoś pozytywnie przyczynić do spraw lgbt, nie? :)

    --
    Marcin