  • Data: 2021-02-16 10:15:23
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-02-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Odkąd nie ma poboru to taki bardziej teoretyczny niż poważny:P

    A jak będzie wojna?

    Pytanie swoją drogą czy sami z siebie, czy też po manipulacji. Tzn. na pewno trochę i
    sami z siebie, ale myślę, ż

    > Bo ja wiem. Jakoś po warszawie biegaja julki z tęczowymi flagami i to
    > raczej policja je bije niż bojówki. Raz im się udało w tłum wbiec i
    > narobić trochę kipiszu. Za drugim razem to już wpierdol od antify
    > obskoczyli bo okazało się że mocni to przeciw ludziom co normalnie
    > przyszli pokojowo protestować. Tradycyjnie zresztą pod palmą;)

    Coś kojarzę okres, nie tak dawno temo, że regularnie na manifestacje
    lgbt szły bojówki... coś mi się Wrocław osobliwie kojarzy, ale może się
    mylę.

    > Raczej nie. Zrozumiełem że po prostu każdy z osobna pobyt dostał. Nie
    > chce mi się śledzić gdzie siedzisz, ale obstawiam, że henryk miał dobry
    > zawód i po prostu przyjechał do roboty ze stefanem;)

    To nie jest warunek wystarzajacy. Nie ma zmiłuj. Albo jesteś w formalnym
    związku albo wyp...

    > Mnie osobiście nie przekonali ani do małżeństw (choć część praw bym im
    > przyznał - dziedziczenie, możliwość decydowania w przypadku pobytu w
    > szpitalu analogicznie jak w przypadku małżeństw itp) ani do adopcji. No
    > ale przemyśl to. Mamy dwóch gejów - w sensie nie parkę ale dwóch
    > zupełnie oddzielnych.

    A toś mnie zaskoczył. Sam miałem kiedyś opory przed przyznawaniem praw
    adopcyjnych, a w tej chwili się już tylko wham. Cała reszta, MZ powinni
    mieć jak pary heteroseksualne, bo dlaczego nie?

    > Jeden dajmy na to robert. A niech będzie konkretnie że biedroń, żeby nie
    > było że inny robert;) Nie wstydzi się, wręcz się ze swoją gejowością
    > obnosi, starając się zrobić z niej atut w polityce żeby cos tam przy
    > okazji korzyści własnej dla gejów i innych lgbt wywalczyć.

    Bo to polityk, ale coś zdaje się słabo radzący sobie z własnym narcyzmem.

    > Drugi dajmy na to jarosław. Ze swoim "pedalstwem" się ukrywa, żeby ludzi
    > nie wkurwiać, bo mu słupki pospadają w konserwatywnym prawicowym
    > społeczeństwie. Żeby się lepiej maskować próbuje zdyskredytować i
    > prześladować innych gejów.
    >
    > Który więcej ludzi przekonał? Stawkę komplikuje troszeczkę niegdysiejszy
    > poseł grodzki;):P

    Robert, ale nie dlatego, że jakoś gejował manifestacyjnie, a dlatego, że
    nie ukrywał, że jest gejem a jednocześnie pokazywał, że jest w sumie
    ok człowiekiem.

    > Jak słusznie zauważyłeś mogli też coś wybuchnąć albo chociaż podpalić a
    > jak nie to ostatecznie szyby powybijać:P

    > Wzrosła by oglądalnośc;)

    No myślę :) i co by tvpis zrobiła, pokazywac czy nie? :)

    > A co z nim - gej?

    Nie wiem, ale wydaje się, że wszystko kojarzy mu się z seksem.

    --
    Marcin