  • Data: 2021-02-07 11:29:57
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > On 2021-02-06, Kviat <Kviat> wrote:

    > Korea Pn udaje, że jest państwem demokratycznym gdzie obowiązuje prawa
    > człowieka, więc zasadniczo przystaje do naszego szablonu etycznego.

    A cała reszta udaje, że w to wierzy?
    Znasz jakiś cywilizowane państwo które oficjalnie twierdzi (udaje), że w
    Korei Płn. przestrzegane są prawa człowieka? Przecież jest dokładnie
    wręcz przeciwnie, wszyscy wiedzą co tam się dzieje i mówią o tym
    oficjalnie, a mimo tego uznają ten twór jako państwo.
    I zaciekawiłeś mnie. W jaki sposób udaje? Niespecjalnie się z tym kryją,
    a wręcz przeciwnie - są z tego dumni (i nie mam tu na myśli zwykłych
    obywateli).

    > Co by było, gdyby nie udawała?

    No i nie udaje :)

    > "U nas życie (i n-różnych rzeczy) ma inną
    > wartość niż w tzw. demokracjach zachodnich, dlatego nie karzemy zabójstw"
    > etc. etc.

    A nawet dają nagrody...

    Pozdrawiam
    Piotr