  • Data: 2021-02-08 06:25:51
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie są jaja to kwintesencja światopogladu, którego pochodną jest
    > sytuacja ludzi LGBT w Polsce. Jak można się do czegos takiego powazniej
    > odnieść? Albo, do tego, że jest to kwestia wyboru?

    No właśnie o tym rozmawiamy. O kwestii kary za coś na co nie ma się wpływu.

    > A ograniczenie praw nie jest karą, przynajmniej w sensie prawnym. Nie
    > twierdzę przecież, że to coś fajnego i że to jest ok, ale w sensie
    > prawnym to nie jest kara.

    Są kraje w których jest to jak najbardziej karane.

    > Jak chcesz ciekawy temat do dyskusji, to MZ takim tematem jest tu czy
    > srodowiska LGBT, którym rzecz jasna zalezy na równym traktowaniu,
    > zrezygnowac z egzekwowania części swoich obecnych praw jesli to
    > przyspieszy zmianę światopogladowa w społeczeństwie.

    Zabrakło jak rozumiem "powinny". Ale nie widzę specjalnie powiązania.

    > Sam bym chyba optował, za mniej widowiskowymi działaniami niz np. różne
    > parady.

    Na pierwszy rzut oka wydaje się nawet logiczne. Na drugi - to jak
    organizowanie protestów, tkazeby nikomu przypadkiem nie przeszkodzić.
    Zupełnie nieskuteczne:P Mają rację - jak coś się ma zmienić, to trzeba o
    tym głośno mówić, a mówić się będzie jak będzie ich widać.

    > Tylko właśnie, czy to jest skuteczniejsza droga w tak, nadal,
    > konserwatywnym społeczeństwie?

    Wcale nie jest tak konserwatywne jak się wydaje. Przynajmniej w miastach.

    > Czy to nie prowadzi do dodatkowe
    > antagonizacji i niechęci?

    Nie ma co się ukrywać i liczyć na to że akurat do ciebie rząd się nie
    przypierdoli w imię zasadzy dziel i rządź. Tu akurat jak nigdzie pasuje
    "pasata" o tym jak milczałeś bo nie byłeś tym po kogo przyszli. Tu
    trzeba głośno krzyczeć i już efekty tego widać.

    --
    Shrek