  • Data: 2021-02-07 19:20:47
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Po prostu chcę wiedzieć, o czym chcesz dyskutować.

    Skąd pomysł, że chcę o tym dyskutować?
    Tylko zwróciłem uwagę, że powszechnie znany fakt jest nawet zgodny z tym
    co piszesz. Taka ciekawostka.

    > Ty rzucasz
    > gównem, a ja mam sie domyślać, w co chciałeś trafić, choć wentylator to
    > rozrzucił po całym pokoju?

    To kolejna ciekawostka. Znowu ci się coś pomyliło - to nie ja rzucam tym
    gównem w wentylator, ale przynajmniej zdajesz sobie sprawę, że to coś
    rozrzucane przez wentylator, to gówno.
    Kościół ochrania przestępców, nawołuje do prześladowania
    homoseksualistów, wentylator rozrzuca to po całym pokoju, a ty udajesz,
    że tego nie widzisz. Wentylator rozrzuca po pokoju łamanie prawa przez
    kulsonów i tego też nie widzisz. Wygląda na to, że ogólnie masz problem
    z dostrzeganiem rozrzuconego gówna.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr