  • Data: 2019-03-05 17:04:48
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2019 o 11:00, ń pisze:
    > Wiele razy zrzucałem i dostawałem zrzucone fragmenty monitoringu (i z
    > analogów i z IP-owych) i właściwie zawsze był na nośnik dołączony przez
    > rejestrator programik do odtwarzania tego.

    Jeśli kopiujesz dane z rejestratora przez port USB, to tak się właśnie
    dzieje. Ale ja pisałem o danych na dysku rejestratora, a nie tym, co się
    po USB wyprowadza. Czasem masz uszkodzony rejestrator, a i raz
    przywlekli mi po prostu odzyskany sam dysk i nie było nawet typu
    rejestratora.

    > Często pliki z dłuższego zapisu są w krótkich "paczkach", czyli
    > porozdzielane na osobne pliki, być może w celu zwiększenia niezawodności
    > (pada krótki zapis a nie cały).

    Tak, zapisywane są często sekwencje powiedzmy 3 minutowe. Ale one są -
    na ile się orientuję -- właśnie w chwili wyprowadzania zapisu na
    zewnętrzny nośnik. Możesz w samym rejestratorze zobaczyć poszczególne
    klatki, a nawet je wyprowadzić na zewnętrzny nośnik jako jpg, czy tif.

    > Dawno nie gmerałem w menu, ale w starszych rejestratorach imho były
    > opcje kompresji międzyklatkowej lub nie, często związane z wyborem
    > jakości (rozdzielczość vs. liczba klatek na sekundę).

    Wiesz, jak masz cały sprawny rejestrator, to wiele rzeczy jest prostych.

    > Co do tych kamer nasobnych RTFM ;-))

    Ale ja jeszcze nie miałem tej kamery w ręce. Będę to badał, jak będę
    miał problem. Natomiast jestem prawie pewien, że sugestia
    Shrekopodobnych kolegów o usuwaniu niewygodnych danych jest o tyle
    trudna do realizacji, że nie widzę powodu, by te rejestratory jakoś
    szczególnie gorzej były zabezpieczane prze gmeraniem w nich.