  • Data: 2019-03-05 08:18:52
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-04 o 17:45, Shrek pisze:

    > Nie ma.

    > Czasami to i z kamery można zrobić zdjęcie. Ale to nie zmienia tego, że
    > jak nagrywasz film, to nie jest to nagranie strumienia a nie serii
    > pojedynczych klatek.

    > To akurat standard. Ale dalej zapisuje się to w strumieniu.

    No to dziwne, bo w rejestratorze były jpg-i zrzucone z kamery. Jak
    pisałem takie ustawienia mogą być i z tego co wiem, niektórzy właśnie
    takie "nagrania" sobie życzą. Nie wnikałem, ale wydaje mi się, że może
    mieć to związek z większą rozdzielczością jpg-ów względem filmu
    (podobnie jak masz w aparatach, zdjęcia, nawet seryjne możesz mieć w
    wyższej rozdzielczości niż film).

    --
    http://zrzeda.pl