  • Data: 2019-03-05 11:00:19
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    Wiele razy zrzucałem i dostawałem zrzucone fragmenty monitoringu (i z analogów i z
    IP-owych) i właściwie zawsze był na nośnik
    dołączony przez rejestrator programik do odtwarzania tego.
    Często pliki z dłuższego zapisu są w krótkich "paczkach", czyli porozdzielane na
    osobne pliki, być może w celu zwiększenia
    niezawodności (pada krótki zapis a nie cały).
    Dawno nie gmerałem w menu, ale w starszych rejestratorach imho były opcje kompresji
    międzyklatkowej lub nie, często związane z
    wyborem jakości (rozdzielczość vs. liczba klatek na sekundę).
    Co do tych kamer nasobnych RTFM ;-))