  • Data: 2019-03-05 13:30:24
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q5lnk2$u8v$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 05.03.2019 o 11:52, J.F. pisze:

    >Kamera - i z tego co mi się wydaje kamera nie jest w stanie wogóle
    >wystawić inny format niż strumień.

    Jak widze rejestrator z 16 zlaczami BNC, to mysle sobie, ze to nie sa
    zlacza od ethernetu :-)

    Ale jak jest kamera IP ... raczej dokonuje kompresji.
    Byc moze jakiej wstepnej tylko.

> [...]
    >żeby nie zawierał międzyramek, ale dalej będzie to przesyłane w
    >postaci strumienia a nie pojedynczych jpegów. Jedyny cel w jakim
    >można by wymyślić taki sposób przesyłania danych (pojedyncze obrazki
    >nie strumień) to żeby coś takiego stworzyć, a potem zawrzeć to w
    >SIWTZ przetargu, w nadziei że konkurencja nie ma tak bezcelowego
    >rozwiązania;)

    >OK - kończę, bo chciałem tylko sprostować bzdurę Roberta jakoby
    >rejestratory nie zapisywały strumieni a pojedyncze obrazki z
    >sygnaturą czasową, a wyszedł solidny offtop.

    Nawet jesli nie sa to zapisane JPG w osobnych plikach,
    to skoro obraz tak skacze, to znaczy, ze w strumieniu sa osobne
    obrazki.
    No i ciekawe - zapisali to jako obrazki, czy zrobili kompresje typu
    H.264 dla np co 10-tego obrazka z kamery.

    Ale jak widac - sa rejestratory, w ktorych obraz nie skacze, i sie
    chwala 25 kl/s.

    Wiec tak calkiem to Robert bzdury nie napisal.
    Sam widzialem jakis taki skaczacy/maloklatkowy rejestrator, ale co
    mial na dysku to sie nie interesowalem.
    Dosc, ze malo co nagral.

    J.