  • Data: 2019-03-05 12:47:15
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2019 o 11:52, J.F. pisze:

    > No i o to chodzi - miedzyramki maja maly rozmiar, ale co pewien czas
    > trzeba jednak nagrac pelny obraz.
    > W efekcie takie "2 JPG/s" moze byc podobnie duze "strumien video" ...
    > tylko jeszcze rejestrator musi potrafic ten strumien zrobic .. albo kamera.

    Kamera - i z tego co mi się wydaje kamera nie jest w stanie wogóle
    wystawić inny format niż strumień. W szczególności być może jest
    możliwość skonfigurowania strumienia, żeby nie zawierał międzyramek, ale
    dalej będzie to przesyłane w postaci strumienia a nie pojedynczych
    jpegów. Jedyny cel w jakim można by wymyślić taki sposób przesyłania
    danych (pojedyncze obrazki nie strumień) to żeby coś takiego stworzyć, a
    potem zawrzeć to w SIWTZ przetargu, w nadziei że konkurencja nie ma tak
    bezcelowego rozwiązania;)

    OK - kończę, bo chciałem tylko sprostować bzdurę Roberta jakoby
    rejestratory nie zapisywały strumieni a pojedyncze obrazki z sygnaturą
    czasową, a wyszedł solidny offtop. Przy okazji może ktoś się czegoś
    mądrego nauczył;)

    Shrek