  • Data: 2019-03-05 09:44:05
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to dziwne, bo w rejestratorze były jpg-i zrzucone z kamery.

    Mogły być zrzucone oddzielnie jako stopklatki. Natomiast wideo zapisuje
    się jako strumień.

    > Jak
    > pisałem takie ustawienia mogą być i z tego co wiem, niektórzy właśnie
    > takie "nagrania" sobie życzą. Nie wnikałem, ale wydaje mi się, że może
    > mieć to związek z większą rozdzielczością jpg-ów względem filmu
    > (podobnie jak masz w aparatach, zdjęcia, nawet seryjne możesz mieć w
    > wyższej rozdzielczości niż film).

    Wyższej niż fizyczny rozmiar matrycy nie zrobisz. Bardziej chodziłoby tu
    o kompresje a konkretnie kompresji od ruchu na międzyklatkach. Ale mam
    wątpliwości czy standard onvif w ogóle przewiduje przesyłanie
    pojedynczych klatek bez kompresji H264/5 lub mjpeg. Być może to po
    prostu są wyciągnięte klatki podstawowe ze strumienia.

    Tu masz standard onvif s - czyli to co potrafi wystawić sprzęrt (kamera)
    - co chwila masz słówko "stream", H264 czy 265, mjpeg itd. Zaprawdę
    powiadam ci - zarówno kamery wystawiają strumienie, jak i te strumienie
    są zapisywane na pamięci rejestratorów. To że na dyskach da się znaleźć
    jakieś obrazki o niczym nie świadczy - mogą to być wydobyte stopklatki,
    miniaturki czy cholera wie co jeszcze. Nie zmienia to faktu, że
    strumienie nagrywa się w formatach do tego przeznaczonych a nie
    milionach pojedynczych i niezależnych jpegów, jak insynuje Robert.

    Shrek