  • Data: 2019-03-01 21:32:01
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozkminiałem tych konkretnych kamer. Większość profesjonalnych
    > monitoringów nie zapisuje na nośniku filmu sensu stricte, tylko zapisuje
    > poszczególne klatki oraz bazę danych pozwalającą na "ustalenie", która
    > klatka o jakim czasie została zapisana.

    Bzdura. Zapisują normalny stumień x/h264 lub nowsze 265.

    > To znacząco zmniejsza konieczną pojemność nośnika.

    Niby jak zmniejsza? Jakby ktoś wpadł na pomysł zapisywania każdej klatki
    oddzielnie to by znacząco zwiekszyło rozmiar strumienia (interframy
    zajmują znacznie mniej miejsca niż niezależne klatki).

    > System jest tak skonstruowany, że po zapełnieniu nośnika usuwane są
    > najstarsze dane.
    >
    > Po pierwsze podpięcie takiego nośnika do normalnego systemu
    > komputerowego nic nie daje. Tam jest zupełnie inny nieobsługiwany przez
    > komputer format.

    Może tak być, ale wcale nie musi.

    > W większości tych urządzeń nie da się trwale usunąć danych. Jeśli nawet
    > skorzystasz z opcji usunięcia, która bywa dostępna w panelu sterowania,
    > to działa to jedynie w taki sposób, że przestajesz ów materiał widzieś w
    > panelu, natomiast nie jest on usuwany z nośnika.

    Na ogół jest dokładnie tak jakbyś usunął z normalnego dysku. A że są
    magnetyczne, to rzecziście daje się coś odzyskać. Zależy jak szybko się
    weźmiesz za odzyskiwanie - dokładnie tak jak na pececie.

    Shrek