  • Data: 2019-03-02 02:38:37
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 1 Mar 2019 19:26:57 +0100, Kviat napisał(a):

    > Czyli nie świeci na zielono...

    Ale tez nie rzuca sie w oczy.

    > Partner nie widzi?

    jak siedza w samochodzie czy ida obok siebie, to kiepsko widzi.

    > Rozum podpowiada, że powinni meldować. Skoro dostają przykaz nagrywania
    > i dostają zlecenie do interwencji, przed interwencją włączają kamerę, a
    > ta się nie włącza, to co? Olać nagrywanie i nie zgłosić dyżurnemu, że
    > interwencja odbędzie się bez nagrywania?
    > To jaki jest sens tych kamer?

    > A nie? Dyżurny nie powinien zrobić notatki, że dopuścił do interwencji
    > ekipę bez możliwości nagrywania, chociaż ma obowiązek nagrywania?

    Komendanta sie spytaj.
    To na razie nie jest wymog ustawowy, ani chyba KG, skoro policja sobie
    do tej pory swietnie radzila bez nagrywania, a kamerki to ciagle
    eksperyment, to dyzurny sie pewnie dlugo nie zastanawia.

    > Dla własnego dupochronu chociażby, że nie miał pod ręką ekipy ze
    > sprawnymi kamerami.
    > Jakbym był (hipotetycznie ;)) dyżurnym, i jakby mi patrol zgłosił, że
    > obydwie kamery padły równocześnie, to użyłbym mózgu.

    I co - wycofal patrol na komisariat, a ta wzywajaca pomocy kobieta
    niech sobie czeka :-)

    > Czyli nie robią notatek, do których mógłby zajrzeć ktoś inny, kto akurat
    > nie jest na urlopie?

    Nie wiem. Moze robia, moze robia, ale takich drobiazgow nie wpisuja.

    > Bo jeżeli zgłoszenie było, a dyżurny nie odnotował...
    > Ale coś mi się kojarzy, że w artykule nie było, że policjanci z patrolu
    > zgłosili. Więc skoro nie zgłosili, to co rzecznik policji ma sprawdzić?
    > Fakt niezgłoszenia?

    No ogolnie ma sprawdzic. Moze dyzurny w raport wpisal, a moze nie
    zglosili ... pare rozmow trzeba wykonac.

    J.