  • Data: 2006-09-19 05:37:57
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: J.A. [Mon, 18 Sep 2006 22:42:17 +0200]:

    > W sklepie płacisz za zakup towarów.

    Mi się wydaje że różnica jest zasadnicza- w samolocie płacę
    za usługę (przelot) a w markecie za towar (chlebek itp). Tak
    że chyba niekoniecznie zachodzi jakaś większa analogia...

    > Umówiłeś się na jedno i to jedno dostaniesz.

    Nie umawiałam się na oddychanie. Mam przestać w markecie jak
    sobie tego zażyczą...?

    > Taki sam plecak w hipermarkecie jest bezpieczniejszy?

    A co, market w razie przeciążenia plecakami spadnie i zabije
    swoich klientów...?

    > Na pewno znaleźliby się tacy klienci, którzy twierdziliby,
    > że im tam turbulencje nie szkodzą, a z bagażem dadzą sobie radę

    Fajnie, ale tam ten bagaż szkodzi wszystkim pasażerom. W czym
    ci zaszkodzi w markecie plecaczek na grzbiecie innego klienta?
    Rozumiem, jeśli jest to potężny bagaż z doczepionym namiotem ;)
    ale taki zwykły standardowy plecak?

    Kira