  • Data: 2006-09-12 10:45:13
    Temat: Re: Handel wodka a prawo
    Od: "ag" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> wrote in message
    news:Xns983C7DF6BF25Egoomichskrzynkapl@127.0.0.1...
    > scream <n...@p...pl> naskrobał/a w

    > Są w ustawie o napojach spirytusowych.
    a konkretnie:

    Art. 31. 1. Kto bez wymaganego zezwolenia wyrabia lub rozlewa napoje
    spirytusowe - podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do roku.
    2. Kto dopuszcza się czynu określonego w ust. 1, jeżeli czyn ten dotyczy
    napojów spirytusowych znacznej wartości - podlega grzywnie, karze
    ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

    Art. 32. Jeżeli z popełniania przestępstwa określonego w art. 31 sprawca
    uczynił sobie stałe źródło dochodu - podlega karze pozbawienia wolności do
    lat 3.
    p;
    aga