  • Data: 2010-03-29 07:26:32
    Temat: Re: Hałaśliwy sąsiad.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <m...@m...one.pl> napisał w
    wiadomości news:0t8v77-ea3.ln1@menek.one.pl...

    > Wątpię.

    a ja nie, w dwoch znanych mi lokalizacjach gdzie mieszkalem/mieszkam,
    bezpieczniki od mieszkan sa dostepne z klatki, w jednej panel bezpiecznikow
    jest na poziomie piwnicy, sa tam rowniez liczniki w osobnej szafce, jedno
    pstrykniecie i w mieszkaniu nie ma pradu, w drugiej lokalizacji, liczniki i
    bezpieczniki sa na pietrach, wszystkie szafki otwiera sie kluczem typ yeti
    czy innym srubokretem, nie sa zamkniete na klodki