eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZawiadamiający Birgfellner zaczął unikać prokuratury? › Re: HGW grzywny za niestawienie się na Komisje Sejmową - prawomocny całokształt [Was: Zawiadamiający Birgfellner zaczął unikać prokuratury?]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: HGW grzywny za niestawienie się na Komisje Sejmową - prawomocny
    Date: Sat, 23 Feb 2019 10:28:17 +0100 (CET)

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
    > [...]
    > Apropos, jak to się skończyło z grzywnami dla HGW za olewnie Jakiego?
    > Zdaje się powygrywała jakieś sprawy i nie musi płacić. Rzecz o tyle
    > ciekawa, że nawet koledzy z PO ją namawiali, aby na tę komisję łaziła.

    AFAIR Sądy administracyjne orzekały różnie, część grzywien przyklepały
    a część nie. Nie śledziłem tego starannie więc mogę się mylić ale linki
    na rozstrzygnięcia w sprawie części grzywien nie dają obrazu całokształtu.

    AFAIR Jak słabo pamiętam ja odniosłem wrażenie że Wysokie Sądy
    Administracyjne niezbyt się przykładał do bardzo wyraźnego wskazania
    dlaczego orzekały różnie. Będę wdzięczny za wskazanie źródeł
    świadczących inaczej.

    --
    A. Filip