  • Data: 2003-12-19 11:11:25
    Temat: Re: Gwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu?
    Od: "Adam" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem niekoniecznie. Gwarancja aby w ogóle miała sens to musi miec
    > wyszczegolniona date zakupu. Część sklepów "podbija" gwarancję, ale chyba
    > większa część nie. No to jak w takiej sytuacji inaczej niz dowodem zakupu
    > wykazać od kiedy biegnie okres gwarancji?

    A po co wykazywać , gwarancja nie podbita czyli jest nie ważna .
    Klient nie przyjął warunków gwarancji albo chce w zmowie ze sprzedawcą
    przedłużyć okres gwarancji.

    > Natomiast jeśli gwarancja jest
    > "podbita" to nie widzę powodu poza zwykłym kaprysem aby gwarant miał
    > wymagać jakis szczególnych potwierdzeń.

    Zgoda , tylko kto ma się wziąść za te głupoty , które wypisują w
    gwarancjach.
    To powinno byc zabronione bo ogłupia ludzi , którzy nie wiedzą jak dochodzić
    swoich praw.
    Jak dzwonię do serwisu to mówią ,że dowód jest niepotrzebny, ale skąd mam
    mieć pewność ,że jak mi się sprzęt zepsuje to tego nie wykorzystają?
    --
    Adam